Haizzzzzz…. Aku missed Subuh lagiiiiiiiiiiiii!!!!!

Image

Alamakkkkkkkkkkkkkkk!!!!

Macam mana aku bole ter-miss niiiiiiiiiiiiiiii!!!! Malam malam aku dah niat!

Syaitan ni kuat lah kacau aku…!!! Eh! Wait a minute!! Atau aku yg Syaitan dier!!!

Suasana pagi subuh tadi: Jam loceng pun sudah berdering.. RINNnnnnnnnnnnnnnggg!!!! Dgn pelahan tangan ku mencapai hp, Matikan loceng … dan terus kembali ke ALAM FANA CINTA…

Bila ku sedar… dengan terperanjat Beruk.. jam menunjuk ke pukul 9.50am. Subhannallah!!!! Miss lagi aku!  Malek tersenyum ….Wahai suami.. cuba lah tuang air kat baldi tu lain kali kalau aku tak bangun jugak!! Ok darling……pleaseeee

Jialat lah!! Haizzzzz… Menyesal pulak! Tak per lah. Nasi dah jadi bubur.. Nasib Allah masih sayang kan aku. Dalam jugak aku tunaikan waktu Zuhur.

Ok lah nvm,… jgn putus asa Sarina, Besok try lagi. Insyallah 

You can do it !!!! Besok once aku bangun .. i will solat, then wirid and I will write a post!

So watch this space babes!! (fingers crossed)

Love. Sarina 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s